Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ventusfecto
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zion
|
Wysłany: Nie 17:57, 22 Mar 2009 Temat postu: Wystroj wnetrz |
|
|
Ok do wieczora mamy czas ustalic co gdzie i jak. ok. 21.00-21.30 zamykamy temat. Rzucac propozycje co do wystroju wnetrza siedziby jak i sczegolow na zewnatrz w bliskiej odleglosci. Musimy zagospodarowac piwnice, przedsionek do piwnicy, duza sale, klatke schodowa (;P) i 3 lub 4 pomieszczenia na gorze.
Moje propozycje:
piwnica - laboratorium, fiolki, stoly, klatki, ewentualnie troche wina (pasuje, alchemicy nam beda trunki robic ;P)
-glowna sala - kilka fajek wodnych otoczonych dywanikami, poduszkami, skorami itp. jak bedzie trzeba to wyjebac stol
-jeden pokoi na gorze inskryptorium, ewentualnie moge moj zarezerwowany pokoik poswiecic xP
Pamietajcie ze propozycje wcale nie musza sie wykluczac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rethil
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silverpine Forest
|
Wysłany: Nie 17:59, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma piwnicy, ten domek to nie karczma, zapraszam do deathknel to sobie obczaimy jak taki domek wyglada mniej wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ventusfecto
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zion
|
Wysłany: Nie 18:23, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No dobra troche to inaczej wyglada. Ja mysle tak:
Na malym podescie naprzeciwko wejscia jebnac inskryptorium czyli ta ksiazke przy ktorej glyphy sie ogarnia i ze dwa stojaki na ksiazki ewentualnie jakis bajer zeby to ladnie wygladalo
przestrzen na parterze mysle zagospodarowac na profesje, ajkies stoliki, klatki, nie wiem cos co ladnie wyglada i klimatycznie mozna tego praktycznie uzyc
pod schodami moze jakies klatki bajery jakies cus ladnego zeby pusto nie bylo, na pietrze za drzwiami stol i krzesla dla rady i pare mhrocznych bajerow, wazne zeby byly zue i najlepiej jakby swiecily xP
pozostala czesc pietra to rzeczy na chill, fajeczki, stolik cos przy czym mozna sie zrelaksowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ventusfecto dnia Nie 18:25, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rethil
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silverpine Forest
|
Wysłany: Nie 18:35, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
problem polega na tym ze nie moze byc nic praktycznego tylu mana loom dla tailorera czy ksiega do inckrypcji, nie bedzie npc i innych takich. same bierne meble. w pokoiku na pietrze, tym mniejszym dajemy tron dla mnie, po bokach 2 krzesla dla Ellyn i Lae i 4 krzesla dla rady. w pokoju wiekszym na pietrze okradly dywan, w ogol niego poduchy i na tym dywanie faja wodna, przy scianach regaly z ksiazkami. na kole, jak sie lwazi po prawo od dzwi stol z krzeslami. na wprost dzwi na podescie ksiega na piedestale i pentagram przed podestem, pod schodami nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karadrian
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:04, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ogólne rzeczy już mamy przegadane...
Tak wygląda wejście do siedziby:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zwykły domek nic ciekawego. Porozglądałem się troszkę po mieście i znalazłem kilka ciekawych detali:
-trumienki stojace
[link widoczny dla zalogowanych]
-lampa, może dałoby się ja doczepić przed wejście
[link widoczny dla zalogowanych]
-klimatyczna lampa do środka
[link widoczny dla zalogowanych]
-Jeśli nie dałoby się dokleić świecących elementów to może to
[link widoczny dla zalogowanych]
-lub też i to
[link widoczny dla zalogowanych]
-fajnie jakby we wnętrzu znalazł się jakiś symbol (nie koniecznie taki) - pozwoliłoby to też troszeczkę pozbyć się odczucia pustki
[link widoczny dla zalogowanych]
-wlasnie znalazłem malutki i ciekawy symbol - teleportacyjny
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karadrian dnia Nie 19:11, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Helthorn
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:17, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no i wypadalo by znalezc miejsce na jakies hamaki/lozka zebym mozna bylo sie tam zakitrowac na noc:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karadrian
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:18, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A od czego mamy pionowe trumienki?
Dużo miejsca przynajmniej nie zajmą hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rethil
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silverpine Forest
|
Wysłany: Nie 19:25, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wiekszosc z tych rzeczy nie jest mozliwa do wstawienia, znaczy wszystko poza trumnami nie jest mozliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ventusfecto
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zion
|
Wysłany: Nie 21:40, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
trumienki ja juz to nie stojace, bo polozyc sie do nich nie da rady, a nie ma animki na spanie an stojaco xP Byleby tam czysto bylo, nie tak jak w Deathknell. Tam to syf mieli ze az szkoda bylo patrzec. I najebac troche rzeczy od profesji na parter zeby chociaz klimatycznie mozna bylo cos odegrac jak sie tam cos bedzie robic. I jakas bunkierka do spania na gorze by sie przydala, byle by calego pietra nie zajebalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rethil
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silverpine Forest
|
Wysłany: Nie 22:33, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mowilem juz, nie mozna dawac rzeczy do profesji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ventusfecto
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zion
|
Wysłany: Pon 18:42, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jarzysz mnie czlowieku, mowie cos z czym moznaby bylo odgrywac kliamtycznie. Nie zeby ich uzywac praktycznie ale robic /e na nich. Jakies skory pozawieszane, stoly alchemiczne itp.
Ale wpadlem na jeszcze inny pomysl. Skoro juz w sumie ciulamy na przyszlosc na kaplice i wieze to mozna ten domek zaplanowac przyszlosciowo, uwzgledniajac przyszle budynki. Chodzi mi o to, ze mozemy np. caly domek przeznaczyc na relaks, albo dol na profesje w stylu leatherworking, skinning, herbalism itp. Kaplice w stylu magicznych sztuk jak enchanting, inskrypcje, alchemie itp., a wieze dac na mining, blacksmithing, moze jewelcrafting jesli nie damy tego do kaplicy. Chodzi o klimat i styl umeblowania tych budynkow.
Oczywiscie nic praktycznego tylko elementy do oklimacenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karadrian
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:16, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro już mówimy o przyszłościowych sprawach to trza byłoby też pomyśleć o szybkim sposobie dostępu do naszej "wioski". Wczoraj do głowy mi wpadł pomysł, by starać się stworzyć gildyjny przedmiot (do plecaka), który po użyciu przenosiłby właściciela prosto do wioski - oczywiście to tylko propozycja. Ułatwiłoby to znacznie komunikację np przed instancjami bądź raidami.
Podobno można wykorzystać symbole teleportacyjne, jako przyklejoną teksturę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze by było stworzyć taki w domku, z racji na tron co ma się tam znaleźć - podest na parterze byłby wprost idealnym miejscem
Jestem ciekaw co o tym sądzicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vaessel
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 20:41, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam jestem za. Ogólnie nie jestem zbyt wybredny, dajcie mi tylko faję wodną, poduszeczkę i będzie git:) A na poważnie to teleport do "wioski" byłby BARDZO przydatny- zgromadzenie rady? No problem, pyk i jesteś, nie trzebaby się tarabanić przez pół kontynentu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ventusfecto
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zion
|
Wysłany: Pon 20:46, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Karadrian napisał: |
Wczoraj do głowy mi wpadł pomysł, by starać się stworzyć gildyjny przedmiot (do plecaka), który po użyciu przenosiłby właściciela prosto do wioski - oczywiście to tylko propozycja. |
Proponowalem projekt takiego itemu juz jakis czas temu nawiazujac do kanalu /g jeszcze zanim Bractwo zaczelo uzywac GA
Masz w temacie Itemy klimatyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karadrian
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:49, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jestem tutaj aż tak długo, by zdążyć przeczytać wszystkie wiadomości, jakie zdążyliście na forum zamieścić. Faktycznie, po zaznajomieniu się z topic'iem, widzę, że pomysł padł już stosunkowo wcześniej. No cóż, jako mag władający sztuką teleportacji, starałem się znaleźć rozwiązanie, które pozwoliłoby zoptymalizować czas samej podróży- zwłaszcza po otwarciu Northrend; już niejednokrotnie proszono mnie na whispie o zapodanie portalów w przeróżne miejsca.
Gdybym wiedział wcześniej o istnieniu topic'a na pewno bym się na niego powołał. Nie miałem w swych zamiarach podkradania pomysłu czyjegoś autorstwa, a tym bardziej mego nauczyciela.
Chciałem to wyjaśnić, bo nie lubię różnorakich zgrzytów- nie po to w tej rozgrywce uczestniczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|